Satış Sonrası Hizmetler ve İade Politikası

 

Tradisk A.Ş. olarak satış sonrası hizmetler ve iade politikasında müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaktayız. Bu hedef doğrultusunda, düzenli aralıklarla Müşteri Memnuniyeti Anketleri (MMA) gerçekleştirilmekte ve sonuçları detaylı bir şekilde analiz edilmektedir. Ek olarak, müşteri şikâyetlerini hızla çözüme kavuşturmak için hata önleme sistemimiz devreye girmektedir. Hem yerel hem de uluslararası müşterilerimize, belirlenen hatalara bağlı olarak satış temsilcilerimiz ve Kalite Güvence birimimiz aracılığıyla gerekli destek sağlanmaktadır.

Üretim veya montaj hatasından kaynaklanabilecek sorunlar karşısında, bu sorunları en doğru ve hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı taahhüt ediyoruz. Bu süreci tamamen müşteri memnuniyeti odaklı ilerletiyor ve garanti kısıtlamalarını gözetmiyoruz.

Müşterilerimizden gelen iade ürünler ve geri bildirimler, satış ekibimiz tarafından Kalite Güvence bölümünde yer alan hata önleme sistemine benzersiz referans numaraları ile kaydedilmektedir. Yapılan detaylı analiz ve kontroller sonucunda, üretim veya montaj hatasından kaynaklanan bir problem tespit edilirse, gerekli işlemler gerçekleştirilerek ürün kusursuz bir şekilde müşteriye ulaştırılır. Hataların tekrarlanmaması için Düzeltici ve Önleyici Faaliyet (DÖF) sonuçlarına dayanarak kalıcı önlemler alınmaktadır.

Ayrıca, orijinal Tradisk A.Ş. yedek parçaları, düzenli olarak gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti anketi sonuçlarına göre sürekli olarak geliştirilmekte ve müşterilerimizin beklentileri doğrultusunda üretilmektedir.

 

Markalar

Markalar referans amaçlı gösterilmiştir. Orijinal ürün olduğu anlamına gelmez.